sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Pentutapaaminen

Hei minä olen Da-capo! Minä kirjoitan teille nyt pentutapaamisesta, koska Suffeli ei ollut siellä edes mukana. :(
Minä olen siis Amoxin C-pentueesta, mutta muut pennut D-pentueesta.
Aamulla minut pestiin ja harjattiin hyvin. Puunaaminen jatkui autossakin ja sain istua etupenkillä! :)) Minulla oli saparot, että jakaukseni pysyisi edes hetken suorassa. Silloin oli hieno auringonnousu.


Saavuimme Jaanalle yhdeltätoista ja muut koirat tulivat samoihin aikoihin.




Tuossa yksi uusista ystävistäni, Diia.



Tuossa Lagotto romagnolo Bati(?) en ole ihan varma miten se nimi kirjoitettiin.







Tässä Lyyli. Lyyli juoksi melkein yhtä kovaa kuin minä! :)





Tämä tässä on Topi. 









Saanko esitellä: Maija! Maija oli reipas kaveri ja putkahti esiin milloin mistäkin.

D-pentueen emä.

Minun äitini eli C-pentueen emä.





Täytyhän minun itsestänikin pari kuvaa laittaa, tuossa vikassa nautin viimasta!


auringonlaskukin oli hieno!



Terveisin: Dakkis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti