maanantai 17. maaliskuuta 2014

Pitkästä aikaa

Hau!
No tulihan se talvi sieltä... maaliskuussa. Meillä on ollut koko talvi aika lämmin eikä paljoa lunta. Mutta lauantaiaamuna kun lähdin aamupissalle niin olin ihan että mitä!? Heittäydyin tietenkin suoraan lumihankeen jota ei illalla vielä ollut! Emäntä hytisi vieressä ja ihmetteli intoani. Miksiköhän ihmiset eivät ilahtuneet tästä yllätyksestä? Minusta lumi on kivaa ja Da-capokin oli oikein innoissaan!

Varoitus! Nyt seuraa kuvapläjäys. Kerron jokaisesta kuvasta jotakin sen alle. :)






Hieno auringonlasku, eikös? ;) Olen tommonen pörheä pallo kun on niin kylmä.

Paras ystäväni Da-capo tykkää hyppiä ojien yli!



Tähän postaukseen tulikin paljon maisemakuvia. :)

Lisää kuvateksti



Tässä on meidän lammikko. Tykkään aina kesäisin mennä sinne vilvottelemaan, mutta hys älkää kertoko isännälle hän ei pidä siitä!














No vihdoin jotain muutakin. Tämä on tältä päivältä. Siellä on hieno ilma!

Tässä vilvoitan vatsaani ;)

Lumihangessa juokseminen on kivaaaa!



Tästä kuvasta en tykkää. Minä näytän siltä kuuluisalta aropupulta ja Da-capo mikäkin kenguru tarpoo perässä.

Mäkin tykkään hyppiä :)

Dakkiksen korvat sojottaa ylöspäin :D Mä löysin tuolla taustalla juuri kiinnostavan lumikökön jota piti vähän haukkua...




"Pitäskö täs vaa niiku istuu kuvattavana meijät on luotu liikkumaan!"

Dakkis osaa poseerata

Tässä näkyy tätä meijän leikkiä. Da-capo ensin roikkuu mussa ja kun mä kyllästyn siihen niin lähen jahtaamaan sitä ja jossain vaiheessa se vaihtuu ja se jahtaa taas mua. Kukaan ei koskaan tajua sitä mutta se on kivaa!

Iloinen hauva :)

Kerrankin Dakkis on oikeen ryhdikkäänä!


Sieltä löyty jotain hyvää. ;)


Tää on ehkä parhaimpii yhteiskuvii meistä. :D




Tänään hypittiin vähän esteitä! ;)


Oltiin tässä joku päivä evolla jäällä juoksemassa!













Terv: Suffeli ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti